آکادمی رهبری و موفقیت اشکان حریت

اشکان حریت، مربی موفقیت

آکادمی رهبری و موفقیت اشکان حریت

اشکان حریت، مربی موفقیت

  • ۰
  • ۰

موفقیت و ثروت

مقالات، فایل های صوتی و تصویری، کارگاه ها و دوره های آموزشی در این راستا برگزارمی کنیم، که همگی حاصل:

  • مطالعه چند صد کتاب در زمینه موفقیت بوده است
  • تجربه نزدیک به 20 سال کار و زحمت شبانه روزی برای عملی کردن تحقیقات و مطالعات در این زمینه بوده است
  • بررسی میکروسکپی زندگی صدها انسانهای موفق و حشر و نشربا انها بوده است

و بر آن شدم که به بیان و آموزش راهکاری عملی برای رسیدن به هر آنچه می خواهید به آن برسید بپردازم،

آنچه که خارج از دنیای فانتزی مجازی، و در واقعیت شما را به سمت موفقیت واقعی  برساند

تا جایی که باعث رشد و پیشرفت و تعالی شما شود و فالوئر های واقعی در دنیای واقعی داشته باشد.


همیشه اکثر ما چشم و گوش تیز هستیم برای پیدا کردن اینکه چه کارهایی باید انجام دهیم تا بتوانیم به ثروت، قدرت، شهرت، سلامتی وعشق… برسیم . انبوه کتاب های تمام نشده و یا خوانده نشده  داخل قفسه کتابخانه هر کدام از ما، چندین کانال مختلف تلگرام  با موضوعات موفقیت،ثروت و قانون جذب و… که هر کدام از ما عضو هستیم و حتی 1% مطالب آن را مطالعه نکرده ایم گویای این مسئله است که ما صرفا برای کشف این مسئله که چگونه می شود به ثروت، شهرت، قدرت و عشق و… در یک کلام موفقیت رسید وقت صرف می کنیم تا جایی که بعضا زمانی برای عمل به دانسته هایمان نمی ماند.

به شکلی بیمار گونه به دنبال جمع آوری دانش و علم هستیم تا جایی که بشود و امکان و مقطع تحصیلی وجود داشته باشد ادامه تحصیل می دهیم هر کتابی که اشاره ای به ثروت داشته باشد هر کانالی و پیجی که احساس کنیم اطلاعاتی راجع به پیدا کردن نیمه گمشده و یا کسب قدرت و شهرت دارد سریع عضو می شویم، در هر دوره و سمینار یا کلاسی که ازطرف هر انسان ناآگاه یا مدعی برگذار می شود شرکت می کنیم (بدون در نظر گرفتن اینکه چقدر آن شخص در زندگی شخصی خود در همه زمینه ها موفق است و یا اینکه خود او به ان مطالب عمل کرده است یا خیر؟)  تا جایی بیماری “دوست دارم بدانم” و “من دانا هستم” همه گیر و شایع شده که اگر هر کدام از ما فقط به پیام های خوانده نشده کانالهای تلگرام درتلفن همراه خود با عنوان موفقیت و کسب ثروت مراجعه کنیم متوجه می شویم که شاید ماه ها زمان لازم باشد تا فقط مطالب آن ها را بخوانیم البته اگر دیگر پیام جدید اضافه نشود

آنقدر خودمان را فراموش کرده ایم و روح مان را  با تقلید کورکورانه از این و آن تحقیر کرده ایم و از ترس اینکه نکند  از قافله  مد عقب بیفتیم بدون توجه به اینکه قلبا خواستار چه هستیم  طوطی وار، مطالب پوچ و واحی را  برای پز دادن از بر کرده ایم و شهوت وار به دنبال جمع آوری اطلاعات و تظاهر به لوکس بودن با اجناس فیک و تقلبی هستیم بدون اینکه حتی یک سر سوزنی به به کار بستن آن مطالب یا افزایش کیفیت زندگیمان فکرکرده باشیم وجودمان را به گونه ای از انبوه اطلاعات غیر کار بردی پر کرده ایم که به قول اشو حتی اگر خدا هم بخواهد در ما حلول کند جایی برای فردش نیست.

ولی به راستی چرا علارقم اینکه انبوه دانش ثروت، امکانات ارتباطی پیشرفته و امکان دسترسی بی نهایت به هر منبعی در زمان فعلی وجود دارد در عین حال که  تلاش زیادی برای رسیدن به خواسته های خود می کنیم به آنها نمی رسیم؟ چه کاری است که افرادی نظیر بیل گیتس وارن بافت زاکربرگ و … انجام می دهند که نتایج خارق العاده برای آنها به همراه دارد

اگر خوب به اطرافتان نگاه کنید متوجه می شوید که چهار دسته آدم در اطراف شما وجود دارد:

  1. دسته ای هستند که نسبت به موفقیت بی تفاوت هستند هیچ کدام از ما ها نسبت به این دسته از آدم ها انتظار خاصی نداریم. ایشان وقت را برای اینکه به سر خوشی های زندگی خود اضافه کنند تلف می کنند و پیشرفت رشد تعالی شایسته مقام انسانی برای آنها بی معنی است، مطمئن باشید آنها هیچ وقت این مطالب را نمی خوانند.
  2. افرادی با انگیزه بالا و تلاش زیاد که نتایج کافی نمی گیرند. کتاب ها و مطالب بسیاری مطالعه کرده اند، در دوره ها و سمینار ها و وبینار های مختلفی شرکت کرده اند و شاید حتی یکی از آن ها را هم از دست نداده اند و لی حاصل این همه تلاش در زمینه کسب دانایی فقط ادعا و غرورشان را بیشتر کرده است به کیفیت زندگی آن ها چیز زیادی اضافه نکرده است چون به دنبال عمل کردن آنچه اموخته اند نیستند بلکه فقط دنبال پز دادن با آن ها هستند و قصد این را دارند که شما را قانع کنند که بیشتر از شما می دانند.
  3. افرادی با انگیزه بالا، تلاشی وصف نشدنی و با نتایجی در بعضی از جنبه های زندگی، موفقیت های پراکنده که به دست آوردن یک چیز ممکن است با از دست دادن چیزهای ارزشمندی دیگری برای آن ها تمام شود به طور مثال ممکن است شخصی بتواند پول را با هر روشی به دست بیاورد ولی خانواده، شرافت، انسانیت، آرامش، سلامتی، روابط و یا … را از دست بدهد.
  4. افرادی سوپر موفق که موفقیت را در تمام ابعاد زندگی خود دارند.

و این افراد موفق که در تمام ابعاد زندگی موفق هستند:

  • زمان به اندازه کافی دارند و معمول عجله ای ندارند نه به این دلیل که اضطراری برای انجام کاری ندارند بلکه به این دلیل که حساب زمانی آن ها پر است و آن ها از نظر زمانی ثروتمند هستند.
  • به میزان غیر قابل توصیفی در زندگی خود آرامش دارند در حدی که وقتی با آن ها همنشین می شویم و مصاحبت می کنیم ما نیز در آن لحظه لبریز از ارامش می شویم. آن ها از نظر آرامش غنی هستند.
  • دانایی و دانش آنها قابل ستایش است. نه تنها مانعی برای یادگیری هر چیز جدیدی ندارند بلکه تشنه آموختن در هر مکان و زمان از هر آن که بیشتر از آن ها می داند، هستند واین منبع دانش آن ها را مملو از اگاهی می کند.
  • این انسانها در هر شرایط و موقعیتی از صمیم قلب خوشحال و شاد هستند یا به عبارت دیگر انها معمولا جایی هستند که از صمیم قلب شادمان هستند و حساب احساسی آن ها پر پر است.
  • زیبایی را در هر جای که بنگرند مشاهده می کنند، تلخ و شیرین ، بالا و پایین، کم و زیاد زندگی برایشان زیباست چرا که باور به این دارند که از نقطه ای می توانند به سمت قله و خوشبختی حرکت کنند آن ها بانکداران زیبایی هستند.
  • آدم هایی که به هر چیزی که می بینند و می شنوند و سر راهشان قرار می گیرد عشق می ورزند و همه چیز برای آنها بنا به وعده خداوند خیر مطلق و عشق است هرچه که می طلبند و دوست می دارند را در هر جایی تایید می کنند و به آن عشق می ورزند و سر سوزنی بخل و حسادت در وجودشان نیست و برای همه مخلوقات عالم عشق آرزو می کننند و صفر های حساب بانکی عاطفی آنها قابل شمارش نیست.
  • در همه وجودشان سلامتی و نشاط را می توان احساس کرد بدون در نظر گرفتن عددی به نام سن؛ همه سر حال و سلامت هستند.
  • رابطه عمیقی با خالق خود، الله یکتا دارند و این متعالی ترین قسمت زندگی آنها می باشد، به شکلی این رابطه محکم و ستودنی است که برکت حضور خدا در لحظه به لحظه زندگی شان قابل رویت است و این بزرگترین ثروتی است که جانشین خداوند، اشرف مخلوقات می تواند داشته باشد.
  • رابطه آن ها با پدر و مادر، همسر و فرزندان، دوست وآشنا همه همه سراسر لطف و صفا است آن ها همیشه محبوب هستند آن ها سلطان قلبها هستند

پول، تا یادمان نرفته است راجع به پول هم صحبت کنیم چون پول یک قسمت بسیار مهم از زندگی ما را در بر گرفته و گویا جدا شدنی نیست و در هر جنبه دیگر که بخواهی وارد شوی شاید شاه کیلد اولین قفل آن مسیر باشد

و به قول مرحوم جیم ران: پول از نظر اهمیت در زندگی ما هم رده با اکسیژن است که بودنش را شاید احساس نکنیم ولی نبودنش قطعا مشکل ساز است.

و یا به بیان دیگر امکان داره با بودنش خوشبخت نباشی (چرا که همان طور که در بالا اشاره کردیم زندگی جنبه های مختلف مهم دیگری هم دارد) ولی قطعا با نبودنش نمیتوانی احساس خوشبختی کنی و شکر خدا در ادامه راه به سمتی خواهیم رفت که اگه شما قول بدهید همراهان خوبی باشید من هم به شما قول می دهم یکی از ساده ترین کارهای زندگیتان پول درآوردن باشد.

ولی این بزرگترین هدف زندگی ما نیست چرا که هدف اصلی ما رسیدن به موفقیت و ثروت واقعی در تمام زمینه های مذکور است باشد که به لطف و مدد خداوند و تلاش و پشتکار خودمان با اتکا به نیروی عظیم خدایی درونمان به هر آنچه برای آن پا به این کره خاکی نهاده ایم برسیم.

ارادتمند و دوست دار شما، اشکان حریت

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی