آکادمی رهبری و موفقیت اشکان حریت

اشکان حریت، مربی موفقیت

آکادمی رهبری و موفقیت اشکان حریت

اشکان حریت، مربی موفقیت

  • ۰
  • ۰

اشکان حریت

اشکان حریت - همایش نیوشانیک

زمانی، تصمیم گرفتم خودم خالق شرایط زندگی ام باشم، تصمیم گرفتم برای تمامی آن چیزی که لایقش هستم مطالعه کنم، کار کنم و تلاش کنم و خداوند را شاکر هستم که به معنای واقعی توانستم فعل خواستن و توانست را صرف کنم، و در این مسیر توانستم تجربیات خود را با تمام کسانی که مثل من تصمیم دارند که خالق بهترین های زندگی شان باشند به اشتراک بگذارم.
من با اطمینان قلبی و با اتکا به خداوند قادر می گویم که می توانم به شما کمک کنم که به اهداف شخصی و تجاری که در زندگی فردی و اجتماعی خود دارید سریعتر از آنچه فکر می کنید برسید.اعتقاد دارم که موفقیت فرمول و مسیر دارد و هرکس فرمول آن را بدانید و در مسیرش قدم بردارد و فردی صادقانه ایشان را رهبری و هدایت کند می تواند به تمام اهدافی که در زندگی شخصی خود دارد از موفقیت مالی گرفته تا موفقیت در کسب و کار و موفقیت در زندگی دست پیدا کند.

  • ۹۶/۱۲/۲۳
  • اشکان حریت

اشکان حریت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی